Nákup trezorů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup trezorů

Systémové číslo NEN

N006/18/V00003246

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00003246

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 04. 2018 15:17

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

11. 04. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Erik

Příjmení

Bajer

E-mail

bajere@army.cz

Telefon 1

+420 973425252

Předmět


Popis předmětu

Nabízená cena zboží za 1 ks nesmí přesáhnout 39 999,99 kč s DPH z důvodu, že zadavatel není oprávněn pořizovat investiční materiál. Účastník je povinen v návrhu smlouvy uvést ke každé nabízené položce konkrétní značku, model, typ, případně další údaje (například přiložit produktový list) tak, aby bylo možné zadavatelem jednoznačně identifikovat nabízenou položku při hodnocení nabídek. Návrh smlouvy, který je nedílnou součástí zadávacích podmínek, zašle účastník zadavateli, podepsaný oprávněnou osobou dodavatele, spolu s nabídkou. Návrh smlouvy musí být podepsán, podepsání lze provést buď fyzickým podpisem, následně dokument naskenovat a vložit jej jako přílohu nabídky, nebo dokument návrhu smlouvy podepsat elektronickým podpisem a vložit jej jako přílohu nabídky. Podpisem návrhu smlouvy účastník vyjadřuje souhlas s obsahem smlouvy a zavazuje se, že bude plnit předmět smlouvy v požadované kvalitě a objemu, ve stanovených termínech a ve výši nabídkové ceny, v případě, že bude jeho nabídka vybrána jako vítězná. V návrhu smlouvy účastník vyplňuje žlutá pole. Návrh smlouvy musí podepsat statutární orgán, v případě podepsání jinou osobou, musí mít plnou moc (musí být přiložena jako příloha). Zadavatel prostřednictvím e-tržiště předloží vítěznému účastníkovi smlouvu (odsouhlasený návrh) k podpisu, kterou účastník do 3 pracovních dnů od jejího doručení podepíše zaručeným elektronickým podpisem (platným) osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele. Zadavatel podepisuje smlouvu jako druhý v pořadí. Pokud vítězný dodavatel smlouvu nepodepíše, může zadávající po uplynutí 3 pracovních dnů, od doručení smlouvy vítěznému dodavateli, vyhlásit vítězem VZ dodavatele umístěného v dalším pořadí, který splnil požadavky zadávajícího, nebo zadávací postupu zrušit. Zadávající stanovuje lhůtu pro podání stížností účastníků zadávacího postupu z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejné zakázky 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a lhůtu 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky („Oznámení o výběru dodavatele“). Zadavatel si vymezuje právo: Změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek účastníka nebo účastníků; zrušit zadávací postup nebo její část až do uzavření smlouvy; nevrátit účastníkovi nebo účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu; neposkytnout náhrady nákladů, které účastník nebo účastníci vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel v souladu s vnitřními předpisy rezortu MO požaduje, aby účastník ve své nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu nebo více poddodavatelům, a současně, aby uvedl identifikační údaje těchto poddodavatelů. Vybraný dodavatel bude při uzavření smlouvy současně vyzván k uzavření Rezervační smlouvy na dodávky tzv. náhradního plnění, pokud náhradní plnění ve smyslu ustanovení § 81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, může poskytnout. Poskytnutí či neposkytnutí náhradního plnění nemá žádný vliv na hodnocení zakázky.

Kód z číselníku NIPEZ

44421300-0

Název z číselníku NIPEZ

Trezory

Kód z číselníku CPV

44421300-0

Název z číselníku CPV

Trezory

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění (dodání) je Vojenský útvar 4428, ul. kpt. Jaroše 1153, 753 01, Hranice, budova štábu č. 78, sklep – úložna, dodání je možné po předchozí telefonické domluvě v pracovních dnech Po-Čt od 07:00 hod. do 15:00 hod., Pá od 07:00 hod. do 12:00 hod.,

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailNábytkový trezor44421300-0Trezory

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail11. 04. 2018 12:02Uveřejnění účastníků
Detail11. 04. 2018 12:02Uveřejnění výsledku
Detail10. 04. 2018 15:17Uveřejnění zadávacích podmínek