Nákup roletových stojanů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup roletových stojanů

Systémové číslo NEN

N006/18/V00002114

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

23. 03. 2018 23:59

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Marek

Příjmení

Pospíšil

E-mail

pospisilm1@army.cz

Telefon 1

+420 973230461

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o nákup roletových systémů - stojanů, tzv. RollUP podle vymezení předmětu veřejné zakázky níže. Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu (např. proti zveřejněným zadávacím podmínkám VZ, nebo na postup zadavatele při vyhodnocení VZ, ...). Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu dodavatele se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu do doby vyhlášení vítěze. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením.

Kód z číselníku NIPEZ

22110000-4

Název z číselníku NIPEZ

Tištěné knihy

Kód z číselníku CPV

22110000-4

Název z číselníku CPV

Tištěné knihy

Textové pole pro popis místa plnění

Boleslavská XXXX

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailRoletový stojan22110000-4Tištěné knihyRoletový stojan

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 03. 2018 09:16Uveřejnění zadávacích podmínek