Nákup trezorů
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup trezorů
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/18/V00003246
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00003246
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
10. 04. 2018 15:17
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
11. 04. 2018 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Erik
Příjmení
Bajer
bajere@army.cz
Telefon 1
+420 973425252
Předmět
Popis předmětu
Nabízená cena zboží za 1 ks nesmí přesáhnout 39 999,99 kč s DPH z důvodu, že zadavatel není oprávněn pořizovat investiční materiál. Účastník je povinen v návrhu smlouvy uvést ke každé nabízené položce konkrétní značku, model, typ, případně další údaje (například přiložit produktový list) tak, aby bylo možné zadavatelem jednoznačně identifikovat nabízenou položku při hodnocení nabídek. Návrh smlouvy, který je nedílnou součástí zadávacích podmínek, zašle účastník zadavateli, podepsaný oprávněnou osobou dodavatele, spolu s nabídkou. Návrh smlouvy musí být podepsán, podepsání lze provést buď fyzickým podpisem, následně dokument naskenovat a vložit jej jako přílohu nabídky, nebo dokument návrhu smlouvy podepsat elektronickým podpisem a vložit jej jako přílohu nabídky. Podpisem návrhu smlouvy účastník vyjadřuje souhlas s obsahem smlouvy a zavazuje se, že bude plnit předmět smlouvy v požadované kvalitě a objemu, ve stanovených termínech a ve výši nabídkové ceny, v případě, že bude jeho nabídka vybrána jako vítězná. V návrhu smlouvy účastník vyplňuje žlutá pole. Návrh smlouvy musí podepsat statutární orgán, v případě podepsání jinou osobou, musí mít plnou moc (musí být přiložena jako příloha). Zadavatel prostřednictvím e-tržiště předloží vítěznému účastníkovi smlouvu (odsouhlasený návrh) k podpisu, kterou účastník do 3 pracovních dnů od jejího doručení podepíše zaručeným elektronickým podpisem (platným) osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele. Zadavatel podepisuje smlouvu jako druhý v pořadí. Pokud vítězný dodavatel smlouvu nepodepíše, může zadávající po uplynutí 3 pracovních dnů, od doručení smlouvy vítěznému dodavateli, vyhlásit vítězem VZ dodavatele umístěného v dalším pořadí, který splnil požadavky zadávajícího, nebo zadávací postupu zrušit. Zadávající stanovuje lhůtu pro podání stížností účastníků zadávacího postupu z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejné zakázky 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a lhůtu 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky („Oznámení o výběru dodavatele“). Zadavatel si vymezuje právo: Změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek účastníka nebo účastníků; zrušit zadávací postup nebo její část až do uzavření smlouvy; nevrátit účastníkovi nebo účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu; neposkytnout náhrady nákladů, které účastník nebo účastníci vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel v souladu s vnitřními předpisy rezortu MO požaduje, aby účastník ve své nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu nebo více poddodavatelům, a současně, aby uvedl identifikační údaje těchto poddodavatelů. Vybraný dodavatel bude při uzavření smlouvy současně vyzván k uzavření Rezervační smlouvy na dodávky tzv. náhradního plnění, pokud náhradní plnění ve smyslu ustanovení § 81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, může poskytnout. Poskytnutí či neposkytnutí náhradního plnění nemá žádný vliv na hodnocení zakázky.
Kód z číselníku NIPEZ
44421300-0
Název z číselníku NIPEZ
Trezory
Kód z číselníku CPV
44421300-0
Název z číselníku CPV
Trezory
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění (dodání) je Vojenský útvar 4428, ul. kpt. Jaroše 1153, 753 01, Hranice, budova štábu č. 78, sklep – úložna, dodání je možné po předchozí telefonické domluvě v pracovních dnech Po-Čt od 07:00 hod. do 15:00 hod., Pá od 07:00 hod. do 12:00 hod.,
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Nábytkový trezor | 44421300-0 | Trezory |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 04. 2018 12:02 | Uveřejnění účastníků | |||
11. 04. 2018 12:02 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 04. 2018 15:17 | Uveřejnění zadávacích podmínek |