Nákup roletových stojanů
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup roletových stojanů
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/18/V00002114
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
23. 03. 2018 23:59
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Marek
Příjmení
Pospíšil
pospisilm1@army.cz
Telefon 1
+420 973230461
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o nákup roletových systémů - stojanů, tzv. RollUP podle vymezení předmětu veřejné zakázky níže. Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu (např. proti zveřejněným zadávacím podmínkám VZ, nebo na postup zadavatele při vyhodnocení VZ, ...). Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu dodavatele se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu do doby vyhlášení vítěze. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením.
Kód z číselníku NIPEZ
22110000-4
Název z číselníku NIPEZ
Tištěné knihy
Kód z číselníku CPV
22110000-4
Název z číselníku CPV
Tištěné knihy
Textové pole pro popis místa plnění
Boleslavská XXXX
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Roletový stojan | 22110000-4 | Tištěné knihy | Roletový stojan |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 03. 2018 09:16 | Uveřejnění zadávacích podmínek |