Často kladené dotazy

Dokončení registrace - při kliknutí na tlačítko "odeslat" se mi otevře prázdné okno.

Zkontrolujte si, zda registraci provádíte ve správném prohlížeči - Google Chrome není podporován.

Zkontrolujte si, zda máte aktivovaný plugin SilverLight. Příručka "Registrace do NEN - pro dodavatele a zadavatele" viz kapitola 2.1 Test kompatibility.


Jak podám nabídku ?

V případě, že chcete podávat nabídku v NEN postupujte prosím dle přírůčky První kroky dodavatele v NEN.


Můžu si někde vyzkoušet funkcionality systému NEN?

Funkcionality systému NEN si můžete otestovat na referenčním prostředí dostupném na adrese https://nen-ref.nipez.cz/.

Referenční prostředí (tzv. pískoviště) je zkušební prostředí, na kterém si potencionální zadavatelé a dodavatelé testují zadávání veřejných zakázek.

Toto prostředí je totožné s ostrým prostředím, ale zakázky a veškeré úkony v něm nemají právní účinek.


Nemohu se přihlásit do systému NEN, všechny údaje zadávám správně.

Zkontrolujte si, zda se opravdu přihlašujete na správné adrese:

  1. https://portalnen.nipez.cz/ (produkční prostředí)
  2. https://portalnen.nipez.cz/ref/ (referenční prostředí – přihlašovací údaje začínají vždy písmenem „R“)

            
Zkontrolujte si, zda nemáte zapnutý Caps Lock (má vliv pouze na heslo).

V případě, že heslo kopírujete, zkontrolujte, zda nekopírujete heslo i s mezerou.

Zkontrolujte si, zda nemáte před nebo za přihlašovacím jménem mezeru.

V případě, že se i přesto nemůžete přihlásit, pokračujte dle instrukcí „Zapomněl jsem heslo“.


Nepřišel mi e-mail s odkazem na reset hesla.

Zkontrolujte si, zda Vám e-mail nespadl do SPAMU.

Příčina může být také v chybně zadaném e-mailu:

  1. Jste jediný administrátor subjektu v organizaci, kontaktujte uživatelskou podporu.
  2. V organizaci je více administrátorů subjektu – požádejte jiného administrátora subjektu, aby zkontroloval Váš e-mail ve správě osob.
  3. Nejste administrátor subjektu - požádejte administrátora subjektu, aby zkontroloval Váš e-mail ve správě osob a případně zaslal nový odkaz na reset hesla.

 
V případě, že e-mail nespadl do spamu a máte správně zadaný e-mail ve správě osob a přesto jste neobdržel odkaz na reset hesla, kontaktujte, prosím, uživatelskou podporu.


Odeslal jsem žádost o registraci, ale nemám žádné přihlašovací údaje.

Po schválení žádosti o registraci: na e-mail kontaktních osob, uvedených při registraci, bude zaslán e-mail s přihlašovacím jménem a s odkazem na nastavení hesla.


Poprvé jsem se přihlásil do systému, ale v hlavním menu nic nevidím.

Nemáte přiřazenou roli:

  1. V hlavním menu vidíte „oblíbené“ a „správa organizace“ – pravděpodobně máte roli administrátor subjektu – je nutné si přiřadit další role (Správa organizace → Správa rolí).
  2. V hlavním menu vidíte pouze „oblíbené“ - je nutné požádat administrátora subjektu o přiřazení role.

Pro zadavatele: příručka - "Registrace a správa organizace, osob a řízení přístupových oprávnění pro zadavatele" kapitola 4.4 Správa uživatelských rolí.

Pro dodavatele: příručka - "Dodavatel" kapitola 2.6 Nastavení přístupových oprávnění uživatelům.



Zapomněl jsem heslo. (Vypršela mi 7-mi denní lhůta pro nastavení hesla.)

V případě, že jste administrátor subjektu, je nutné kontaktovat uživatelskou podporu, aby Vám zaslala e-mail s novým odkazem na nastavení hesla. (telefon: 841 888 841, e-mail: Hotline@nipez.cz)

V případě, že nemáte roli administrátor subjektu, je nutné tuto osobu kontaktovat, aby Vám zaslala e-mail s novým odkazem na nastavení hesla.