Nákup roletových stojanů
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup roletových stojanů
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00002114
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
23. 03. 2018 23:59
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Marek
Surname
Pospíšil
pospisilm1@army.cz
Phone 1
+420 973230461
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o nákup roletových systémů - stojanů, tzv. RollUP podle vymezení předmětu veřejné zakázky níže. Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu (např. proti zveřejněným zadávacím podmínkám VZ, nebo na postup zadavatele při vyhodnocení VZ, ...). Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu dodavatele se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu do doby vyhlášení vítěze. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením.
Code from the NIPEZ code list
22110000-4
Name from the NIPEZ code list
Tištěné knihy
Code from the CPV code list
22110000-4
Name from the CPV code list
Tištěné knihy
Text field for describing the place of performance
Boleslavská XXXX
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Roletový stojan | 22110000-4 | Tištěné knihy | Roletový stojan |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 03. 2018 09:16 | Uveřejnění zadávacích podmínek |