kancelá. nabytek
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
kancelá. nabytek
Contracting authority
TESCO SW a.s. (podpora)NEN system number
N006/19/V00013371
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00013371
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
29. 07. 2019 14:14
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
10. 11. 2019 00:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Bc.
Name
Vendula
Surname
Zatloukalová
Title after name
DiS.
vendula.zatloukalova@tescosw.cz
Phone 1
+420 123456755
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".
Code from the NIPEZ code list
39130000-2
Name from the NIPEZ code list
Kancelářský nábytek
Main place of performance
YUGOZAPADNA I YUZHNA TSENTRALNA BULGARIA
Code from the CPV code list
39130000-2
Name from the CPV code list
Kancelářský nábytek
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Kancelářský nábytek | 39130000-2 | Kancelářský nábytek |
Place of Performance
BG4 | YUGOZAPADNA I YUZHNA TSENTRALNA BULGARIA |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
29. 07. 2019 14:33 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
29. 07. 2019 14:30 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
29. 07. 2019 14:17 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
29. 07. 2019 14:14 | Uveřejnění zadávacích podmínek |