kancelá. nabytek

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

kancelá. nabytek

Contracting authority

TESCO SW a.s. (podpora)

NEN system number

N006/19/V00013371

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00013371

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

29. 07. 2019 14:14

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

10. 11. 2019 00:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Bc.

Name

Vendula

Surname

Zatloukalová

Title after name

DiS.

EMAIL

vendula.zatloukalova@tescosw.cz

Phone 1

+420 123456755

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".ak vypadají jejich byty, čím se liší od těch před pětadvaceti lety, v čem je jiné bydlení v sousedních zemích. Panebože, napadlo mě, když jsem před několika týdny vzal výtisk slovenského deníku Sme do ruky a padl mi pohled na titulní straně právě na tento článek, jenž navíc uvnitř pokračoval na dalších šesti stranách. Copak tohle dnes prodává noviny? Odpověď zní, že to nevíme. Jak prodávat noviny, dnes s jistotou neví nikdo. Možná indiánští šamani. Ale my ostatní to jen zkoušíme. "Věděli jsme, že máme dvě možnosti. Buď postupně škrtat peníze z rozpočtu, rezignovat na kvalitu a chystat se na přechod na web. Anebo z papíru zkusit vytvořit exkluzivní médium," říká Tomáš Bella, zástupce šéfredaktora deníku Sme. Ovšem i on ví, že exkluzivní médium nevytvoříte tak, že lusknete prsty. Recept nejčtenějšího slovenského seriózního deníku na klesající příjmy i zájem čtenářů je do značné míry zakódován už v názvu Bellovy funkce. Na vizitce má totiž napsáno "šéfredaktor pro dlouhé články".

Code from the NIPEZ code list

39130000-2

Name from the NIPEZ code list

Kancelářský nábytek

Main place of performance

YUGOZAPADNA I YUZHNA TSENTRALNA BULGARIA

Code from the CPV code list

39130000-2

Name from the CPV code list

Kancelářský nábytek

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKancelářský nábytek39130000-2Kancelářský nábytek

Place of Performance


BG4YUGOZAPADNA I YUZHNA TSENTRALNA BULGARIA

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail29. 07. 2019 14:33Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail29. 07. 2019 14:30Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail29. 07. 2019 14:17Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail29. 07. 2019 14:14Uveřejnění zadávacích podmínek