Nákup roletových stojanů
Basic Information
Name of tender procedure
Nákup roletových stojanů
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00002114
Current status of the tender procedure
Not terminated
Division into parts
No
Public contract regime
Small-scale public contract
Type of tender procedure
Otevřená výzva
Specifications of the tender procedure
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Specifications of Submission
Deadline for the submission of bids
23. 03. 2018 23:59
Contact person of the contracting authority
Title before name
Ing.
Name
Marek
Surname
Pospíšil
pospisilm1@army.cz
Phone 1
+420 973230461
Subject
Description of object
Jedná se o nákup roletových systémů - stojanů, tzv. RollUP podle vymezení předmětu veřejné zakázky níže. Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu (např. proti zveřejněným zadávacím podmínkám VZ, nebo na postup zadavatele při vyhodnocení VZ, ...). Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu dodavatele se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu do doby vyhlášení vítěze. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením.
Code from the NIPEZ code list
22110000-4
Name from the NIPEZ code list
Tištěné knihy
Code from the CPV code list
22110000-4
Name from the CPV code list
Tištěné knihy
Text field for describing the place of performance
Boleslavská XXXX
Subject Items
Show detail | Description of item | |||
---|---|---|---|---|
Roletový stojan | 22110000-4 | Tištěné knihy | Roletový stojan |
Place of Performance
Additional Information
Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract
No
Submitted in the DPS
No
The result of TP will be implementation of DPS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Record of Publications in the NEN
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 03. 2018 09:16 | Uveřejnění zadávacích podmínek |