Nákup roletových stojanů

Basic Information


Name of tender procedure

Nákup roletových stojanů

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00002114

Current status of the tender procedure

Not terminated

Division into parts

No

Public contract regime

Small-scale public contract

Type of tender procedure

Otevřená výzva

Specifications of the tender procedure

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Specifications of Submission


Deadline for the submission of bids

23. 03. 2018 23:59

Contact person of the contracting authority


Title before name

Ing.

Name

Marek

Surname

Pospíšil

E-mail

pospisilm1@army.cz

Phone 1

+420 973230461

Subject


Description of object

Jedná se o nákup roletových systémů - stojanů, tzv. RollUP podle vymezení předmětu veřejné zakázky níže. Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu (např. proti zveřejněným zadávacím podmínkám VZ, nebo na postup zadavatele při vyhodnocení VZ, ...). Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu dodavatele se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu do doby vyhlášení vítěze. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením.

Code from the NIPEZ code list

22110000-4

Name from the NIPEZ code list

Tištěné knihy

Code from the CPV code list

22110000-4

Name from the CPV code list

Tištěné knihy

Text field for describing the place of performance

Boleslavská XXXX

Subject Items


Show detail
Description of item
DetailRoletový stojan22110000-4Tištěné knihyRoletový stojan

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract

No

Submitted in the DPS

No

The result of TP will be implementation of DPS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Record of Publications in the NEN


Show detail
Detail15. 03. 2018 09:16Uveřejnění zadávacích podmínek