Nákup trezorů

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup trezorů

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00003246

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00003246

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10. 04. 2018 15:17

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

11. 04. 2018 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Erik

Surname

Bajer

EMAIL

bajere@army.cz

Phone 1

+420 973425252

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Nabízená cena zboží za 1 ks nesmí přesáhnout 39 999,99 kč s DPH z důvodu, že zadavatel není oprávněn pořizovat investiční materiál. Účastník je povinen v návrhu smlouvy uvést ke každé nabízené položce konkrétní značku, model, typ, případně další údaje (například přiložit produktový list) tak, aby bylo možné zadavatelem jednoznačně identifikovat nabízenou položku při hodnocení nabídek. Návrh smlouvy, který je nedílnou součástí zadávacích podmínek, zašle účastník zadavateli, podepsaný oprávněnou osobou dodavatele, spolu s nabídkou. Návrh smlouvy musí být podepsán, podepsání lze provést buď fyzickým podpisem, následně dokument naskenovat a vložit jej jako přílohu nabídky, nebo dokument návrhu smlouvy podepsat elektronickým podpisem a vložit jej jako přílohu nabídky. Podpisem návrhu smlouvy účastník vyjadřuje souhlas s obsahem smlouvy a zavazuje se, že bude plnit předmět smlouvy v požadované kvalitě a objemu, ve stanovených termínech a ve výši nabídkové ceny, v případě, že bude jeho nabídka vybrána jako vítězná. V návrhu smlouvy účastník vyplňuje žlutá pole. Návrh smlouvy musí podepsat statutární orgán, v případě podepsání jinou osobou, musí mít plnou moc (musí být přiložena jako příloha). Zadavatel prostřednictvím e-tržiště předloží vítěznému účastníkovi smlouvu (odsouhlasený návrh) k podpisu, kterou účastník do 3 pracovních dnů od jejího doručení podepíše zaručeným elektronickým podpisem (platným) osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele. Zadavatel podepisuje smlouvu jako druhý v pořadí. Pokud vítězný dodavatel smlouvu nepodepíše, může zadávající po uplynutí 3 pracovních dnů, od doručení smlouvy vítěznému dodavateli, vyhlásit vítězem VZ dodavatele umístěného v dalším pořadí, který splnil požadavky zadávajícího, nebo zadávací postupu zrušit. Zadávající stanovuje lhůtu pro podání stížností účastníků zadávacího postupu z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejné zakázky 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a lhůtu 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky („Oznámení o výběru dodavatele“). Zadavatel si vymezuje právo: Změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek účastníka nebo účastníků; zrušit zadávací postup nebo její část až do uzavření smlouvy; nevrátit účastníkovi nebo účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu; neposkytnout náhrady nákladů, které účastník nebo účastníci vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel v souladu s vnitřními předpisy rezortu MO požaduje, aby účastník ve své nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu nebo více poddodavatelům, a současně, aby uvedl identifikační údaje těchto poddodavatelů. Vybraný dodavatel bude při uzavření smlouvy současně vyzván k uzavření Rezervační smlouvy na dodávky tzv. náhradního plnění, pokud náhradní plnění ve smyslu ustanovení § 81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, může poskytnout. Poskytnutí či neposkytnutí náhradního plnění nemá žádný vliv na hodnocení zakázky.

Code from the NIPEZ code list

44421300-0

Name from the NIPEZ code list

Trezory

Code from the CPV code list

44421300-0

Name from the CPV code list

Trezory

Text field for describing the place of performance

Místem plnění (dodání) je Vojenský útvar 4428, ul. kpt. Jaroše 1153, 753 01, Hranice, budova štábu č. 78, sklep – úložna, dodání je možné po předchozí telefonické domluvě v pracovních dnech Po-Čt od 07:00 hod. do 15:00 hod., Pá od 07:00 hod. do 12:00 hod.,

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailNábytkový trezor44421300-0Trezory

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail11. 04. 2018 12:02Uveřejnění účastníků
Detail11. 04. 2018 12:02Uveřejnění výsledku
Detail10. 04. 2018 15:17Uveřejnění zadávacích podmínek