Nákup trezorů
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup trezorů
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00003246
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00003246
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
10. 04. 2018 15:17
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
11. 04. 2018 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Erik
Surname
Bajer
bajere@army.cz
Phone 1
+420 973425252
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Nabízená cena zboží za 1 ks nesmí přesáhnout 39 999,99 kč s DPH z důvodu, že zadavatel není oprávněn pořizovat investiční materiál. Účastník je povinen v návrhu smlouvy uvést ke každé nabízené položce konkrétní značku, model, typ, případně další údaje (například přiložit produktový list) tak, aby bylo možné zadavatelem jednoznačně identifikovat nabízenou položku při hodnocení nabídek. Návrh smlouvy, který je nedílnou součástí zadávacích podmínek, zašle účastník zadavateli, podepsaný oprávněnou osobou dodavatele, spolu s nabídkou. Návrh smlouvy musí být podepsán, podepsání lze provést buď fyzickým podpisem, následně dokument naskenovat a vložit jej jako přílohu nabídky, nebo dokument návrhu smlouvy podepsat elektronickým podpisem a vložit jej jako přílohu nabídky. Podpisem návrhu smlouvy účastník vyjadřuje souhlas s obsahem smlouvy a zavazuje se, že bude plnit předmět smlouvy v požadované kvalitě a objemu, ve stanovených termínech a ve výši nabídkové ceny, v případě, že bude jeho nabídka vybrána jako vítězná. V návrhu smlouvy účastník vyplňuje žlutá pole. Návrh smlouvy musí podepsat statutární orgán, v případě podepsání jinou osobou, musí mít plnou moc (musí být přiložena jako příloha). Zadavatel prostřednictvím e-tržiště předloží vítěznému účastníkovi smlouvu (odsouhlasený návrh) k podpisu, kterou účastník do 3 pracovních dnů od jejího doručení podepíše zaručeným elektronickým podpisem (platným) osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele. Zadavatel podepisuje smlouvu jako druhý v pořadí. Pokud vítězný dodavatel smlouvu nepodepíše, může zadávající po uplynutí 3 pracovních dnů, od doručení smlouvy vítěznému dodavateli, vyhlásit vítězem VZ dodavatele umístěného v dalším pořadí, který splnil požadavky zadávajícího, nebo zadávací postupu zrušit. Zadávající stanovuje lhůtu pro podání stížností účastníků zadávacího postupu z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejné zakázky 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a lhůtu 3 pracovních dnů, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky („Oznámení o výběru dodavatele“). Zadavatel si vymezuje právo: Změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek účastníka nebo účastníků; zrušit zadávací postup nebo její část až do uzavření smlouvy; nevrátit účastníkovi nebo účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu; neposkytnout náhrady nákladů, které účastník nebo účastníci vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel v souladu s vnitřními předpisy rezortu MO požaduje, aby účastník ve své nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu nebo více poddodavatelům, a současně, aby uvedl identifikační údaje těchto poddodavatelů. Vybraný dodavatel bude při uzavření smlouvy současně vyzván k uzavření Rezervační smlouvy na dodávky tzv. náhradního plnění, pokud náhradní plnění ve smyslu ustanovení § 81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, může poskytnout. Poskytnutí či neposkytnutí náhradního plnění nemá žádný vliv na hodnocení zakázky.
Code from the NIPEZ code list
44421300-0
Name from the NIPEZ code list
Trezory
Code from the CPV code list
44421300-0
Name from the CPV code list
Trezory
Text field for describing the place of performance
Místem plnění (dodání) je Vojenský útvar 4428, ul. kpt. Jaroše 1153, 753 01, Hranice, budova štábu č. 78, sklep – úložna, dodání je možné po předchozí telefonické domluvě v pracovních dnech Po-Čt od 07:00 hod. do 15:00 hod., Pá od 07:00 hod. do 12:00 hod.,
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Nábytkový trezor | 44421300-0 | Trezory |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 04. 2018 12:02 | Uveřejnění účastníků | |||
11. 04. 2018 12:02 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 04. 2018 15:17 | Uveřejnění zadávacích podmínek |