Přístavba 2. ZŠ Sedlčany
Basic Information
Name of tender procedure
Přístavba 2. ZŠ Sedlčany
Contracting authority
Město SedlčanyNEN system number
N006/18/V00076026
Current status of the tender procedure
Not terminated
Division into parts
No
Tender procedure ID in the profile
P18V00076026
Public contract regime
Below-threshold public contract
Type of tender procedure
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifications of the tender procedure
Zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public works contract
Date of publication
19. 11. 2018 11:01
Specifications of Submission
Deadline for the submission of bids
20. 11. 2018 13:00
Contact person of the contracting authority
Name
Anetka
Surname
Šnellerová
snellerova@mesto-sedlcany.cz
Phone 1
+420 318822742
Subject
Description of object
Předmětem díla dle této smlouvy jsou stavební práce spočívající v rozšíření stávajícího objektu 2. základní školy Propojení. Jedná se o přistavěné učebny, které jsou propojeny přes chodby se stávající školou. V přízemí je navržena přírodovědná učebna. V patře bude učebna polytechnické výchovy s instalovanými pracovními stoly pro praktickou výuku žáků. Stavební práce související se zajištěním bezbariérovosti pro překonání vyrovnávacího schodiště zahrnují instalování schodišťové plošiny s automatickým sklápěním pro obsluhu ZTP. U stávajícího hygienického zařízení ve staré části školy bude zřízeno WC pro ZTP.
Code from the NIPEZ code list
41
Name from the NIPEZ code list
Stavební práce
Code from the CPV code list
45214210-5
Name from the CPV code list
Stavební práce
Subject Items
Show detail | Description of item | |||
---|---|---|---|---|
Stavební práce | 45214210-5 | Výstavba základních škol |
Place of Performance
Additional Information
Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract
No
Submitted in the DPS
No
The result of TP will be implementation of DPS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Record of Publications in the NEN
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 11. 2018 11:01 | Uveřejnění zadávacích podmínek |